Tulaga lelei o moli ta'avale ta'ita'i

O moli moli o le LED e faʻaalia se lanu e tasi e faigofie ona iloa lanu mumu, samasama, ma lanu meamata. E le gata i lea, e maualuga le susulu, maualalo le eletise, ola umi, vave amata, maualalo le mana, leai se strobe, ma e e le faigofie. E tupu le vaivai vaʻaia, lea e faʻaleleia ai le puipuiga o le siosiomaga ma isi mea lelei. E mafai ona toe faʻaleleia mo le tele o tausaga e aunoa ma se toe faʻaleleia, lea e faʻaitiitia ai le tau o le tausiga.

1. Va'aiga Lelei:Led traffic signal traffic lights e mafai ona tausia lelei le vaʻaia ma faʻataʻitaʻiga faʻatinoga i lalo o tulaga ogaoga o le tau e pei o le faʻaauau pea o le malamalama, timu, pefu ma isi mea. , lanu samasama ma lanu meamata;O moli taʻavale taʻitaʻia e faʻaalia le malamalama ma le faʻatonuga ma se faʻailoga eseese, lea e mafai ona lafoaia le tu masani. Faʻata Aspherical faʻaaogaina i moli faʻailoga. , faʻaleleia atili le malamalama.

2. Faasao Malosi:O le lelei o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le moli o le taʻavale i le faʻaolaina o le malosi e matua ofoofogia lava.O se tasi o ona uiga mataʻina o le maualalo o le faʻaaogaina o le malosi, lea e taua tele mo le faʻaogaina o lamepa. moli e avea ma malamalama vaaia, pe a faatusatusa i le 80% o matauila e leiloa le vevela, pe a 20% e avea ma malamalama vaaia.

https://www.yzqxtraffic.com/led-traffic-light/

3. Aasa maualalo:O moli taʻitaʻia o loʻo faʻaliliu saʻo i le faʻamalamalamaina e ala i le eletise eletise, o le vevela e gaosia e matua maualalo lava, toetoe lava a leai se vevela.Led moli auala e mafai ona faʻamafanafanaina e aloese ai mai mu ma le umi.

4. Ola Umi:o le siosiomaga galue o le moli e fai si faigata, malulu tele ma vevela, la ma timuga, o lea e sili atu le maualuga o le faʻatuatuaina o manaʻoga o lamepa. voltage halogen tungsten bulb e 2000h, e mafua ai le maualuga o tau tausiga.


Taimi meli: Tes-13-2022