Tulaga lelei ole moli fe'avea'i ole la

O le moli o le la o se moli faʻafuaseʻi faʻafuaseʻi e mafai ona feaveaʻi ma siitia, e le gata e faigofie, feaveaʻi ma faʻafefe, ae faʻapitoa foi i le siosiomaga.E faʻaaogaina auala e lua o le faʻaogaina o le malosi o le la ma le maa.O le mea e sili atu ona taua, e faigofie ma faigofie ona faʻaogaina, ma e mafai ona filifilia le nofoaga faʻatulagaina e tusa ai ma manaʻoga moni, ma e mafai ona fetuunai le umi e tusa ai ma le faʻaogaina o auala.

E talafeagai mo faʻalavelave faʻafuaseʻi o taʻavale ma tagata savavali i fetaulaiga auala i le taulaga, motusia eletise poʻo moli faufale.E tusa ai ma tulaga eseese faʻafanua ma le tau, o le tulaʻi ma le pa'ū o moli faʻailoga e mafai ona faʻaitiitia, ma o moli faʻailoga e mafai ona faʻaogaina faʻafuaseʻi ma tuʻu i faʻalavelave faʻafuaseʻi eseese.

Tulaga lelei ole moli fe'avea'i ole la:

1. Faʻaitiitia le faʻaaogaina o le eletise: Faʻatusatusa i faʻamalama masani masani (e pei o moli moli ma moli tungsten halogen), o loʻo i ai le lelei o le maualalo o le eletise ma le faʻaolaina o le malosi ona o le faʻaogaina o LED e avea ma faʻamalamalamaga.

2. Le umi o le tautua o moli faʻalavelave faʻafuaseʻi: O le ola o le LED e maualuga e pei o 50,000 itula, e 25 taimi o moli faʻamalama, lea e faʻaitiitia ai le tau o le tausiga o moli faʻailoga.

3. O le lanu o le puna malamalama e lelei: o le moli LED lava ia e mafai ona tuʻuina atu le moli monochromatic e manaʻomia mo le faailo, ma e le manaʻomia e le tioata ona faʻaopopo le lanu, o lea o le a le mafua ai ona mou atu le lanu o le tioata.
Fa'aletonu.

4. Malosiaga: faʻapipiʻi malamalama masani (e pei o moli moli, moli halogen) e manaʻomia ona faʻapipiʻiina i faʻataʻitaʻiga ina ia maua ai se faʻasalalauga sili atu le malamalama, aʻo faʻaogaina moli uila.
Malamalama saʻo, e leai se tulaga faʻapea, o lea o le susulu ma le lautele e matua faʻaleleia.

5. Fa'agaioiga faigofie: E fa uili lautele i le pito i lalo ole ta'avale moli moli fa'aola, ma e mafai e se tasi ona fa'aosoina le gaioiga;le faʻaogaina o le masini faʻatonutonuina o faʻailoga taʻavale se numera o le tele-auala
Pulea tele-vaitaimi, faigofie ona faagaoioia.


Taimi meli: Iuni-15-2022